Benzodiazepinova poradna  

Dotazy

Oprava dotazů o lexaurinu

Babca

Dobrý den,mám pocit,že zápasům s Lexaurin,lékařkami tvrdi,že to tím není.Uzivam ho asi 4 roky s přestávkami,před rokem a půl jsem brala 1.5 1-0-1 od loňského září jsem nepřekročila. 1.5 někdy je 3/4 někdy 1/2.ale teď asi 2 měs 1-0-0,na noc beru mirtazapin15 mg 3/4.Rano pravidelně po probuzení kolem 5 je mi špatně a pocit úzkosti,může to dělat Lexaurin?Ráno si ho vemu kolem 8-9 je to lepší,ale po 3-4 hodinách mě pálí na hrudi a pocit úzkosti,někdy to přejde,ale někdy to přetrvává až do odpoledne,skoro každý den mě bolí hlava,Děkuji vám moc za radu,jak se toho lexaurinu zbavit,pěkný den.I.H.

Odpověděl: Veronika Pavlíková

Dobrý den,

 

odpověděla jsem na Vás předchozí dotaz, kde jsem popsala návod, jak lze vysadit Lexaurinu. Včetně toho, jak zmírnit ranní nevolnosti. Mirtazapin by se měl užívat v dávce 15 mg na noc (ne jedna třetina z 15mg).

 

Pokud budete mít další dotazy, napište. 

 

S pozdravem,

VP

 

DMS

Zpět