Benzodiazepinova poradna  

Dotazy

otrava

Michal

Dobrý den,mám dotaz co způsobí když sním 30tablet lexaurinu a zapiji cca 4dcl vodky.Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen

Michale, zdravím Vás,

 

díky za důvěru. Nezlobte se, ale proč se ptáte? Váš dotaz je velmi znepokojující, nemohu si pomoci, ale napadá mě, že snad uvažujete nad tím, jak sebe, nebo někoho dalšího otrávit. Užil snad někdo z okolí kombinaci látek, v množství, které jste popsal? Pak na nic nečekejte a volejte záchranku.

 

Nic není tak horké, aby nešlo odložit a většina problémů se dá řešit. Pokud skutečně uvažujete o tom, že byste si ublížil, promluvte si o tom, co Vás tíží, s někým blízkým, nebo využijte bezplatné anonymní linky krizové pomoci, uvidíte, že se Vám uleví.

 

Například:

Linka důvěry centra sociálních služeb Praha:

pro celou populaci
nonstop
Tel: +420 222 580 697
E-mail: linka.duvery@csspraha.cz
http://www.csspraha.cz/24830-prazska-linka-duvery
Chatové poradenství: www.chat-pomoc.cz

 

Další krizové linky:

http://www.psychoportal.cz/linky-duvery
http://www.odchazim.cz/seznam-krizovych-linek
http://www.krizova-pomoc.cz/kontakty/seznam-specializovanych-linek/

http://www.bohnice.cz/krizova-pomoc/

 

Nebo se obraťte na některé z krizových center:

http://www.remedium.cz/vzdelavaci-programy/adresar-krizovych-sluzeb/zobrazit_krizova_centra.php

http://stopzavislosti.cz/seznam-krizovych-center/

http://www.psychoportal.cz/krizova-centra-sluzby

http://www.remedium.cz/vzdelavaci-programy/adresar-krizovych-sluzeb/zobrazit_krizova_centra.php

https://psychologie.cz/poradna/kde-najit-rychlou-pomoc/

 

Abych dokončil odpověď a vyhověl Vám, vězte, že 30 tablet Lexaurinu v kombinaci 4 dcl vodky způsobí předávkování, otravu, jejímž důsledkem může být smrt, především díky selhání životně důležitých orgánů, velmi pravděpodobně udušením.

 

Napište, jsme tu pro Vás,

přeji Vám vše dobré, Amrit Sen.

 

 

 

DMS

Zpět